Sunday, June 19, 2011

A Búcsúvideó

A gimnázium végét követő búcsúvideómat itt tekintheted meg.
My goodbye movie from my high school can be seen here.
Il mio video d'addio al mio liceo lo puoi vedere su questo sito.

http://www.dailymotion.com/video/xje6gr_kurt-bucsuvideo-2011_people
[Link unavailable]
_ _ _ _

Rengeteg videót csináltam már a gimis éveim alatt és, amikor az véget ért, akkor összeszedtem mindent, ami fontos volt és, ami megfogott és egy videóba összevágtam. Sok évvel később vagyunk már és a videó le lett szedve mert a búcsú lelkileg is bekövetkezett azóta. A gimimben készült videókat megnézhetitek továbbra, a lenti linken, de a búcsúvideó nem fog újra feltöltésre kerülni.

I have made several videos in the four years of high school, and I made this one in particular to remember the good things, and well, the bad too. Having managed to move on after many years I decided to close that chapter by deleting the video. You can still see the other videos I and my friends made in high school on the link below or on "My Videos" page.

Durante gli anni del liceo ho fatto un sacco di video e questo in particolare é stato fatto per aiutarmi a dire addio a tutte le memorie, sia belle che brutte. Tanti anni dopo sono stata capace finalmente di chiudere questo capitolo e perciò il video é stato cancellato dal sito. Ma potete ancora vedere i video creati al liceo sul link qui sotto:

No comments:

Post a Comment