Tuesday, October 15, 2013

My Photos: Leaves Of Autumn


Akkor is ha nem a kedvence évszakom, egyszerüen nem lehet nem imádni az ősz színeit! A fák, az levegő és mintha a természetnek is még lenne egy kis édes illata!
Évek óta fotózni szeretek ilyenkor, parkokban, utakon, bárhol, ahol visszatudom adni azt az érzést, amit bennem vált ki. Hát nem voltam sikeres... Számtalan fotót készítettem, mire rájöttem, hogy mi a baj: Ezek a tájak háttérképek és nekem kell valamit az előtérbe raknom. Két évig keresgéltem, míg úgy döntöttem, hogy magammal rángatom a legjobb barátom és a kamera elé lököm :D
Végre sikerült olyan képeket csinálnom, amik tökéletesen visszaadják azt a hangulatot, amit annyira szeretek, amikor Októberben sétálok! Remélem tetszenni fognak mindenkinek :) (klikkelj a képre, hogy megnézd őket!)

Even if not my favorite season, you just gotta love the colors during Autumn! The trees, the atmosphere and and even nature still has sweet smell, don't you think?
For years now I wanted to take pictures out in parks, roads, anywhere really so I can give back the feeling of it - no success... Something was always missing. It was two years ago that I realized that all the pictures I take are background pictures. I needed somebody for the foreground. After searching for two years, I just decided to drag my best friend along and push her in front of the camera :D
I now finally have pictures that are awesome and give back the exact feeling of delight I feel when I walk around in October! I hope you all like them :) (click on the picture above to see!)

No comments:

Post a Comment