Wednesday, November 23, 2011

Building With CsorEsz: A Tökéletes „Nerd” Karácsonyfa!

Ha esetleg tele vagy lemezekkel, amiket már nem tudsz felhasználni és szeretnél kellemes karácsonyi hangulatú díszt kreálni a szobádba/lakásodba, akkor itt van számodra a megoldás!




Először is szerezz 30 lemezt, abból 2-őt tegyél félre! Ezek után találj ki egy mértékegységet, ami alapján egymásra fogod helyezni őket. Én a lemezek írható felületét használtam. Fontos, hogy így a fánk egy szabályos háromszög lesz, de lehet más is kitalálni ha nem olyat szeretnénk.








A lemezeket pillanatragasztóval ragasszuk össze. Figyelem! A sima pillanat ragasztó kimarja a lemezeket... ezt tapasztalapból mondom. Az, ami igazán jól megfogja, az a gél alapú ragasztó, ami igaz, lassabban szárad, de emiatt erősebb is!
Érdemes szintenként ragasztani őket, és majd azokat egymásra helyezni.




Ha megszáradt a ragasztó, akkor egy damillal kössük össze a lemezeket.Ez azért fontos, mert ha megrepednek a lemezek, vagy a ragasztó esetleg nem használ, akkor a festék által megkeményedett damil is egy ragasztó típusnak fog kategorizálni. Majd celuxal hátulról ragasszuk le a CD-k közepét, hogy ne üssön át a festék (én csak az egyik oldalát festettem be, hogy látszódjon, hogy ezek lemezek!)




Végre induljonhat a festés! Ajánlatos spré festéket használni, az biztosan megragad!




Hagyjuk száradni 24 óráig, hogy az erős festék illatt elszálljon.




Közben a törszének félretett két lemezt is fessük le. Én temperát használtam ahhoz. 




Ha megszáradt a fa, akkor ragasszuk hozzá a törzset. Előnyös hátulról még a damilt egy két ponton megragasztani (két lemez között, vagy a lyukak mellett egy csöpp gél pillanatragasztót rakjunk rá). 
A lyukakba még tehetük damilt, hogy feltudjuk akasztani a falra, ablakra. 






Kellemes Ünnepeket!!

No comments:

Post a Comment