Monday, April 6, 2015

Building with CsorEsz: Húsvéti Tojások

Idén is rám jött a kreatív öt perc és csináltam három szép tojást. Itt van pár tipp ha ti is akartok ilyeneket! Csak temperára lesz szükséged, én egyszer használtam plusz díszítő elemet, de az egy kihagyható lépés! Jó szórakozást!


Szívárvány tojás:
- Minimum 7 színre lesz szükséged.
- Döntsd el a sorrendet, és kezd el színezni!
- Lassan szárad a tempera, szóval légy türelmes!
+ Én a végén még egy arany glitter temperával befestettem, de anélkül is szép!
+ Ha egyszerű csillogó effektet szeretnétek, akkor használhattok lakkot!

Minion (a Gru-ból - Despicable Me):
- Először is sárgára fesd be a tojást!
- Majd, kékkel fesd be az alját, és a kis Minion-nak a nadrágjának a szíját is fesd meg!
- Ha megszárad vagy fekete temperával vagy fekete filc tollal rajzold meg a cipőjét.
- A cipő után fesd be a kezet és a száját. Ezeket húzd ki feketével!
- Szemüvegnek használj ezüst filcet vagy készíts szürke színt feketéből és fehérből.
- A 3D hatás miatt én kis szemeket* ragasztottam az enyémre, de ha nincsen otthon ilyen, semmi baj, fehér alapon feketével meg tudod csinálni!
*Ha mégis ilyen szemeket szeretnél, találsz ilyet bármelyik hobbi boltban a városban!

Saint Patrick - lóhere minta - tojás:
- Két különböző zöldet használj.
- Döntsd el, hogy sötétre szeretnél világosat, vagy fordítva. Én ajánlom, hogy mind a kettőt próbáld ki!
- Ha megszáradt az első réteg, utána rajzold rá a mintákat.
+ Megint befestettem arany gliterrel a virágokat, csakhogy kiváljon a háttérből!


Remélem tudtam adni ötleteket jövőre, és tetszettek az én ötleteim!

Kellemes ünnepeket!

No comments:

Post a Comment